
Melder: vdZanden
Bedrijf: Easyparc
Bedrijf: Easyparc
01-06-2025
Parkeer sessie niet zichtbaar
Klacht:
Ik parkeerde met de Easyparc app en nadat ik klaar was met parkeren wilde ik de parkeersessie stoppen.
Ik zag onder mijn activiteiten geen parkeersessie dus ik kon me ook niet afmelden. Ik wist toen ook niet zeker of ik wel de parkeersessie goed had aangemeld.
De volgende ochtend stond de parkeersessie wel in mijn activiteiten en ik had ook betaald tot einde parkeertijd.
Ik ben toen contact gaan opnemen met het Support van Easyparc maar daarin raakte ik in een loop.
Kreeg steeds dezelfde vragen en ik ga steeds dezelfde antwoorden.
Kutbedrijf, zeg, Ik ga wel een andere app gebruiken die wel goed werkt!
Ik parkeerde met de Easyparc app en nadat ik klaar was met parkeren wilde ik de parkeersessie stoppen.
Ik zag onder mijn activiteiten geen parkeersessie dus ik kon me ook niet afmelden. Ik wist toen ook niet zeker of ik wel de parkeersessie goed had aangemeld.
De volgende ochtend stond de parkeersessie wel in mijn activiteiten en ik had ook betaald tot einde parkeertijd.
Ik ben toen contact gaan opnemen met het Support van Easyparc maar daarin raakte ik in een loop.
Kreeg steeds dezelfde vragen en ik ga steeds dezelfde antwoorden.
Kutbedrijf, zeg, Ik ga wel een andere app gebruiken die wel goed werkt!