
Melder: vdZanden
Bedrijf: Philips
Bedrijf: Philips
01-06-2025
Philips koffiezetapparaat
Klacht:
Ik had een Philpis koffiezetapparaat aangeschaft voor een bedrag van €400 en dit apparaat begaf het net een paar dagen na de garantieperiode.
Het blijkt dan, dat wanneer -na een diagnose-, het reparatiebedrag hoger is dan €180 de reparatie gratis wordt uitgevoerd.
Echter, viel mijn reparatiebedrag uit op, ja je wilt het niet geloven, op €179, 80.
Het werd dus niet vergoed. Ik heb natuurlijk contact gehad met de servicedesk maar ze waren niet bereid om dit te vergoeden, ook al scheelde het maar 20 cent.
Daar zit je dan met een duur philips koffiezetapparaat van €400.
Ik heb het afgegeven bij de stort en vervolgens een nieuwe gekocht. Uiteraard voor mij geen Philips meer. Het was voor mij altijd al een vertrouwd merk, maar nu geloof ik er niet meer in.
Kutbedrijf is het verworden.
Ik had een Philpis koffiezetapparaat aangeschaft voor een bedrag van €400 en dit apparaat begaf het net een paar dagen na de garantieperiode.
Het blijkt dan, dat wanneer -na een diagnose-, het reparatiebedrag hoger is dan €180 de reparatie gratis wordt uitgevoerd.
Echter, viel mijn reparatiebedrag uit op, ja je wilt het niet geloven, op €179, 80.
Het werd dus niet vergoed. Ik heb natuurlijk contact gehad met de servicedesk maar ze waren niet bereid om dit te vergoeden, ook al scheelde het maar 20 cent.
Daar zit je dan met een duur philips koffiezetapparaat van €400.
Ik heb het afgegeven bij de stort en vervolgens een nieuwe gekocht. Uiteraard voor mij geen Philips meer. Het was voor mij altijd al een vertrouwd merk, maar nu geloof ik er niet meer in.
Kutbedrijf is het verworden.