Home
Wie zijn wij
Meld een kutbedrijf
Top 100
Contact ons
Hewlett Packard
Plaats ook een melding over Hewlett Packard
Meldingen:
Schook
meldde op
27 december 2011
:
Ter attentie van:
Helpdesk
Dit is een KUTBEDRIJF
*
omdat:
HP ondersteunt geen oudere producten meer. En buiten de garantie tegen betaling. Dit is ver onder de maatse service.
Advies koop een andermerk. Bij Cannon zijn ze wel vriendelijk en bereidwillig je probleen op te lossen. DUS VOOR MIJ NOOT MEER HP.
Reageer op deze melding
Deze melding aanpassen of verwijderen
thomas
Reageerde op
17 december 2012
:
HP is zeker een kutbedrijf!! Een printer van over de 200 euro 10 keer gebruikt. Ik lig net 1 maand buiten de garantie van 1 jaar en moet nu 20 euro betalen om iemand aan de lijn te krijgen die mij HEEL MISSCHIEN kan helpen. Als dat je klantenservice is.... Dit soort bedrijven die iedere cent van de normale burger willen trekken zijn te beschamend voor woorden!!
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Sash
Reageerde op
08 januari 2013
:
De 20 euro die we nu moeten betalen is inplaats van de 80 eurocent per minuut.
Er zijn tevens heel veel verschillende manieren om bij hun support te krijgen, telefoon kost dan inderdaad geld, maar website en forum is immers gratis.
Persoonlijk vind ik de 20 euro nog te min, want het technische persooneel dat ik er tegenkom is in geen goud te vergelijken met de medewerkers van
Canon
en andere services van bedrijven die ik in mijn leven belde.
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Johnnie
Reageerde op
01 februari 2013
:
Jij werkt duidelijk voor of bij HP. Citaat van deze HP medewerker: "website en forum is immer gratis". Nou nou wat een weelde wat een weelde. Het kan niet meer op. Gratis gebruik van 'de website' en dan OOK nog van hun forum. Dit is in bijna 20 jaar internet nog nooit vertoont.
Conclusie: Wil je gratis gebruik van forum en website maken, dan is HP niet superkut.
Wil je een werkende printer, koop dan GEEN HP.
Een dure Photosmart gekocht ("dan zal het wel goed zijn") maar nee hoor. Nieuwe 'fake' cartridges erin gedaan en daar begonnen de dreigementen op het schermpje. Kutfirma HP dreigt een paar keer dat alles buiten de garantie valt. Whatever...heb er nog bijna begrip voor ook. Maar van het een op het andere moment print die kutprinter geen zwart meer af, ruim genoeg inkt erin en verre van uitgedroogd.
Mensen u wordt belazerd waar u bij staat. Als je HP Kutprinter merkt dat er andere inkt in zit, dan "plots is hij kapot". (na de nodige dreigementen)
(Bij de aanschaf van deze printer werd mij duidelijk gemaakt dat andere niet-HP cartridges erin konden en geen gevolgen zouden hebben. In de koopovereenkomst staat ook niets vermeld over andere cartridges en ook niet in de papieren geleverd bij de printer).
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Sash
Reageerde op
02 februari 2013
:
Nee, ik werk niet voor HP, maar gebruik veel van hun producten kwa servers en netwerkinfrastructuur.
Waar het zich om draait bij al die dienstverleners, is dat de gemiddelde consument of gebruiker gewoon lui is. Ik zie zoveel verschillende supportverleners in mijn dagelijks werk, en het is gewoon overal hetzelfde, mensen willen alles laten doen of alles laten voorkauwen. Logisch dat je bij bijna alle dienstverleners van producten buiten de garantie moet gaan betalen.
Ik zie mijzelf ook niet voor niets werken, maar de mentaliteit van nederland is immers altijd voor een dubbeltje alles willen krijgen. Belgen zijn in dat opzicht veel meer zelfstandig (ja sorry ik ben een belg haha)
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Paul
Reageerde op
07 januari 2014
:
Ik weet niet of het een K. bedrijf is. Heb in zakelijk verband heel prettig met ze samengewerkt. Maar als particulier kom ik geen ondersteuning tegen die gratis is. Belachelijk geeft te denken als ik weer eens een nieuw app. ga aanschaffen. Gebruik de drivers van HP maar het lukt mij niet mijn photosmart online te krijgen op een PC waar ik windows 8 op heb staan. Tijdens het installeren van de HP software komt er een fout melding en stopt de installatie.Heb er al heel wat uren ingestoken en denk dat ik er een andere printer aansluit die ik heb staan. jaja een Canon. Of heeft iemand een tip????
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Lennart
Reageerde op
11 maart 2015
:
Ik doe de hele dag PC klussen en ja, HP is echt een enorm kutbedrijf, heb al zoveel met ze meegemaakt....
Gladde marketing, meer niet.
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
ya big mama
Reageerde op
16 november 2016
:
big mama komt je halen
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
* = dit is een kutbedrijf in de ogen van de melder ;)