Home
Wie zijn wij
Meld een kutbedrijf
Top 100
Contact ons
Canaldigitaal
Plaats ook een melding over Canaldigitaal
Meldingen:
malakh
meldde op
17 november 2011
:
Ter attentie van:
Canaldigitaal
Dit is een KUTBEDRIJF
*
omdat:
Dan weer geen tv, dan weer geen telefoon, dan weer geen internet.
Ze komen de gemaakte afspraken niet na.
Als een bedrijf zich zo afschermd zodat je ze niet eens een email kunt sturen, klopt er iets niet. Dan hebben ze wat te verbergen.
Zeker als ze een schuilnaam gebruiken. Ze verplichten je middels een duur 0900 nr te bellen!
Niet doen en dien klachten in. Zie onderstaand...
Hierbij het "afgeschermde" adres en de echte naam van canaldigitaal;
Canaldigitaal is ingeschreven als Ivisio...
Ivisio
Jan van der Heydenstraat 28
1221 EJ Hilversum.
Tel 035 65 55 666
Postbus 444
1200 JJ Hilversum
Mijn advies is alles bij de consumentenbond neerleggen, vandaar de bovenstaande gegevens.
Reageer op deze melding
Deze melding aanpassen of verwijderen
Anton
Reageerde op
04 januari 2013
:
Ik overwoog CD, heel even, omdat ik als
upc
gebruiker baal. Even goed rond gekeken op de CD-website. Bij slechts 1 FAQ topic (op die hele website) wordt mij duidelijk dat het internet van CD dus gewoon een externe ADSL aansluiting is. Dus niet via satelliet, want in principe had gekund, en waar ik stiekem op hoopte. Dit vind ik zeer onduidelijk en verneukeratief van CD. Vervolgens raadpleeg ik de CD-postcode check. Al weet ik allang dat ik in mijn straat max. 11 tot 12mb haal met ADSL. Doch, welke postcode ik ook invul bij de CD-postcodecheck, het antwoord is steeds hetzelfde, namelijk 15mb (internet) en 35mb (snel-internet). Ik heb diverse bestaande postcodes door heel Nederland gecheckt. Dit is m.i dubieus en misleidend. CD had zich (indien ik lid zou worden) via voorwaarden ingedekt met het bekende verhaal over wijkcentrales, waarmee ik in mijn geval 4 mb lager uitkom. Snel-internet (VDSL) wordt volgens andere providers niet eens geleverd in mijn straat/centrale. Volgend CD blijkbaar wel. Dat is m.i. pure misleiding.
Ik ben blij dat ik niet (voor 2 jaar) in CD ben ingetrapt. Al helemaal niet als ik klachtensites naspeur. Wat een ellende, het lijkt nog erger dan dat klote UPC.
Reageer op deze reactie
Deze reactie aanpassen of verwijderen
Ruud
meldde op
16 mei 2018
:
Ter attentie van:
opzegging omdat apparatuur niet naar behoren werkt
Dit is een KUTBEDRIJF
*
omdat:
canaldigital mijn abbonement niet wil opzeggen omdat ik nu al voor de derde keer een slechte decoder heb en op de slaapkamer moet ik telkens weer alle zenders opnieuw aden
Reageer op deze melding
Deze melding aanpassen of verwijderen
* = dit is een kutbedrijf in de ogen van de melder ;)